Wednesday 2 September 2009

Izaat...balik beraya di sabah ke?

3 comments:

  1. tak,... aku tiap-tiap tahun balik beraya di kg wife aku, kg. kesang tasik muar,....family akukan masih nonmuslim lagi, jadi aku selalunya balik sabah masa krismas

    ReplyDelete
  2. Izzat - tasykil lah family nko di Sabah tu slow-slow, tunjukkan contoh dan akhlak yang baik, insyaallah nanti terbuka juga hati mereka.

    ReplyDelete
  3. sentiasa buat wan,... Alhamdullilah,.. pada 2004 seorang dah masuk Islam, soal hidayah ini Allah yang tentukan, kita hanya mampu berusaha memberitahu mereka, bahawa Islam itu adalah satu-satunya agama yang benar. Kekadang org yang tak disangka2 yang menerima hidayah. macam saya dulu, semua org kampung, keluarga & kawan2 tak sangka (macam tak percaya) saya boleh masuk Islam, walhal diantara mereka sayalah orang paling taat kepada agama kristian. Tapi itulah ketentuan Allah, Dia bagi saya hidayah....

    ReplyDelete