Friday 4 September 2009

ACARA BERBUKA PUASA utmdka9295 BAHAGIAN JOHOR

TARIKH : 8/9/2009 (SELASA)
TEMPAT : M. SUITE JOHOR BAHRU
BAYARAN : RM 57 NET
SURAU DISEDIAKAN UNTUK SEMBAHYANG MAGHRIB, ISYAK, TARAWIH.
untuk proses tempahan sila SMS ke 0137084368 taip "Y"

Senarai Perwakilan yang telah mengesahkan tempat;
1.Rasidi (CD)
2.Halim Md Nor (Halim Jengka)
3.Rosmadi (Madi)
4.Nor Hisyam Bin Md Noh
5.MOHD RIDZUAN BAHARI (Duan kecik/Duan semut)
6.Farid Leman
7.Sharom (Ayom)
8.Mohd Izzat Salo Bin Abdullah (Salo)

9.Syarul Izam (Ejump/Bart/Ramlee Samsam)

7 comments:

  1. Hmmm...sib baik aku tak daftar, kalau tak nanti aku makan sensorang jek.. dah la aku banyak hilang ingatan ngan bahasa teknikal korang...(tapi kalo stakat ayat usha projek Izat tu, aku paham la lagi...Ya ampun..)

    Sori la, tak dapat join, aku kat KL time tu... selamat berbuka puasa ya...

    Nanti Raya, aku jemput korang datang rumah aku..

    ReplyDelete
  2. Lin bila nak hantar posting motivasi lagi, selalunye org MLM busines ni motivasinya hebat2. aku lebih suka klu nko motivasikan kawan2 agar terjun dalam bidang busines sendiri, tak kisah le apa2 busines asal bermanafaat. Berniaga sendiri nikan salah satu sunah Nabi kita,...

    ReplyDelete
  3. Selamat bersidang ye perwakilan semua :)

    RM59 tu kan agak mahallah. Aku sayang betul kalu nak leburkan duit utk makan (korang mungkin berlainan pendapat - almaklum semua tokeh besar). Memang duit boleh dicari, tapi bila time makan tu, tak taulah, teringat aku kat org-org yg nak dapatkan lauk pun susah. Sorrylah kalu aku spoil mood korang ye. Tapi nak buat camnakan, nak makan sedap cam tulah harganya. Enjoy the meal & selamat berbuka.

    Tak ajak lecturer UTM sekali ke ? Tokeh2 besar tu sponsorlah sekali-sekali guru-guru yg pernah mengajar kita dulu tu. Tentu sejuk hati dorang dapat anak murid cam korang.

    p.s : Hmmm macam-macam nama manja korang ni ya... semut pun ada?

    ReplyDelete
  4. Setahun sekali Cikgu Ros, duit boleh dicari kawan sejati sukar dicari ganti.

    ReplyDelete
  5. wan semut.....datang membawa memori gak.cam masrul syafina.......camnerpun yang lepas tu lepaslah ya kekawan.

    ReplyDelete
  6. Memori apa pula yang wan semut bawa...cita le sikit anonymous

    ReplyDelete
  7. Tolong ambil gambar kawan2..kongsi2 dengan kawan2 yang tak dapat pegi..TQ.

    ReplyDelete