Sunday 23 August 2009

SENARAI KAWAN2 YG TELAH BERJAYA ADA IR.







25 comments:

  1. Ir. cari kat BEM,...PHD atau Master nak cari kat mana ek...yang mungkin dah ada PHD Rosli black dan Nazri sebab mereka ni lecturer,.. tapi aku dengar yang tengah sambung PHD kat UTM Salina,... lin mungkin tahu,...si Fiza pulak baru nak pegi sambung PHD kat oversea...yang belum sambung tu jangan le rasa rendah diri,... tetapi anggap le sebagai satu ransangan untuk kita maju ke hadapan,.. anda semua adalah kawan2 yang tak akan dilupakan, tak kira apa pangkat dan status.....selamat berpuasa

    ReplyDelete
  2. Syok la dengar kawan2 yg bersemangat.. tolong la sesape tarbiah aku sket.. nape aku takde minat langsung nak further study.. ni IR pun kena pakse dgn Pengarah.. tu pun aku tak siap2 isi borang..dari thn lepas isi form.
    Aku nye intention cume nak jadi surirumah sepenuh masa.. mcm wife Izat.. yg bleh 'tenangkan and gadoh' ngan suami dia at anytime.. ha..ha.. anonymous mesti tensen baca

    ReplyDelete
  3. Aii CSI nampaknya Ir Izzat ni. Gambar hang awat tak keluar ??

    Aku tambahkan dalam senarai kat atas tu:
    Ir Hasnizal b Hashim (Ganja)
    Ir Nazemi b. Abd Majid (Kelate boy - laki Fiza)

    ReplyDelete
  4. Tahniah ya kengkawan, semoga ianya menjadi pencetus motovasi bagi diriku dan yang lain2..

    ReplyDelete
  5. Bad,..apa lagi start le isi form & buat report nak soft copy aku boleh bagi,...

    Wan,...aku konfius, gambo aku tak keluar kat BEM

    ReplyDelete
  6. Ijjat - aku tau apasal gambor nko tak keluar .... sebabnya nko tak Sign-In masa nko bukak page BEM tu ... huhu. :)

    Ganja (Ir Hasnizal) la ni jadi Associate kat HLA Consultant. Aku dah suruh dia join, tapi dia ni malu-malu kuching.... hmm napolah org panggil nko Ganja dulu yek. Aku rasa nko ni tak de la pulak kaki mengisap dulu.

    ReplyDelete
  7. Bart - motivasi apa lagi yg nko perlukan, contoh semua aku dah bagi hari tu kan ? Syarat dah cukup, submit ajala.

    p.s : bila nak ngeteh ni ?

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum... terkezut aku, bila masa pulak aku letak gambar aku kat atas ni.. his his konpius.....

    Tahniah buat semua yang berjaya naikkan gred diri anda. Bagi yang belum lagi, siap-siapkanlah diri untuk menaikkan gred diri tak kira dari segi apa jua yang anda ceburi. USAHA dan selamat mencari ilmu.

    ReplyDelete
  9. Redz,
    dah berlapuk dah report yg ko bagi tuh...
    Ganja,
    dah ade bad sector dah soft copy yang ko send dulu...
    ijjat,
    dah mula buat, half way postponed, sambung lagi, postponed... ntah bila ntah..

    doa-doakan lah yer kengkawan...

    ReplyDelete
  10. Ramlee Samsam - kami semua doakan kejayaan mu. Amin. Insyaallah doa makbul bulan posa ni. Sambil berdoa, kerja & usaha kena juga berjalan concurrently (Wah, cam Concurrent Management la pulak).

    ReplyDelete
  11. bart,..
    aku bagi nko petua, kena buat serentak ngan kawan2,... ko buat ngan Farid,Faiz,Rofidi,Halim (geng JB) mereka ni dengarnya nak buat tahun ni,... baik nko orang semua buat pakatan,.... mulakan sekarang... saya boleh support dari belakang....

    Wan, cam ne nak sign in kat BEM??????

    ReplyDelete
  12. kalau nak lulus,jgn buat serentak nanti ada yang gagal-sedih beb

    ReplyDelete
  13. Ijjat - I was just joking aja lah pasal "sign-in" tu. Masa register ari tu nko ada bagi tak photo ko kat BEM ? Kalu dah bagi & tak keluar ni namanya diskriminasi ni :) Call dorang la tanya.

    ReplyDelete
  14. salam semua, aku pun berminat nak dptkan PE, tapi..masalah aku ialah tak tahu nak isi log book atau laporan ke apa ke..nak tanya kalau nak isi yg back dated tu siapa nak sign..ntahlah tak jelas lee...

    ReplyDelete
  15. Izan,... aku pulak kurang jelas nko yang mana satu ek,..kenalkan le diri tu,.. almaklum le dah lama tak jumpa...

    utk makluman,.. nko dah register ngan BEM ke,.. klu blum gi register dulu lepas 2 tahun baru blh mohon...

    log book perlu untuk mereka yang bekerja bukan dibawah pengawasan IR. macam Contractor,... klu keje ngan consultant tak payah. ... klu perlu log book kena cari le mentor (Ir.) ...

    ReplyDelete
  16. Wan,..
    aku serah sendiri kat pejabat BEM tu,..tapi yang terima awek cun,.... aku rasa le dia simpan gambo aku tu kot

    ReplyDelete
  17. salam izzat aku izan aka zahrizan ada dtg ke firm ko supervise stdn aku buat LI hehehe...aku dah daftar dgn BEM sejak 2002 lagi cuma masalahnya ialah nak wat log book ke report ke tak reti..maaf ya...ada kekosongan tak utk terima budak LI? kat IDR ke hehehe..saja tolong student...

    ReplyDelete
  18. Maaf Izan,.. ko tak sebut nama penuh,...sekarang, aku teringat sangat ngan ko,... nko keje lecturer UMP,... aku rasa nko kene buat log book dulu ngn mana2 consultant kat pahang tu,... klu tak de guna firm aku pun leh,.. tapi boleh ke nko turun JB selalu,.. amat dialu-alukan klu ada budak2 nko yg nak buat LI.

    ReplyDelete
  19. Aiseh.. tak buleh nak recall la Zahrizan yg mana satu... dulu geng Rotu ke ?

    Izzat - Hah memang sah dah awek cun tu yg kebas gambor nko (Nko ada kenyit mata kat dia tak). Baik nko submit balik. Pejabat BEM KL ke JB ?

    ReplyDelete
  20. redzuan->aku bukan budak ROTU lee...aku nie masa tu pendiam aje...hahah..aku section 02 sama2 dgn nazri amat aka wak a, faiz aka wali, labie aka hidzir mustafa, hardi, jerangkung, fatah, babat (skrg kat IDR), ayom, nazam, irfan, panjang, nik, ganja, nasir etc kira duduk kat M16 ke 23 (yg satu bilik dua org) kot kg resak...masa tu norman dgn halim kaki usrah aku bukan lee..room mate aku nuri abd aziz

    ReplyDelete
  21. wan,... tu yg susahnya jadi org handsome ni,..walhal mata aku kenyit ada habuk masuk,... nampak gaya kene resumit...

    ReplyDelete
  22. Tahniah pada sume yg berjaya. Kawe jugak yg tak merasa nak dpt Ir. Tapi, dah pencen nanti pun org masih panggil Cikgu, korang dah pencen org panggil Ir lagi ke. Heh-heh.

    Izzat - Kamu ni ke pejabat BEM pun sempat lagi mengenyit ye. Kena pakai spek mata itam la cam tu :)

    ReplyDelete
  23. Ros,.. kenyit mata tu kadang2 tak sengaja,....tapi tu le kena hati2 juga, sebab lelaki ni bila umur meningkat, mengatalnye pun ikut meningkat,....haaaaaaa

    orang akan sentiasa panggil Ir. bagi mereka yang Isteri Ramai... heeeee

    ReplyDelete