Thursday 6 August 2009




Assalamualaikum


Disebabkan dah dibagi laluan kan.. so sy nak jadi org pertama ler nak inteprem ni.

Ni le gambo i yang latest.. jangan jeles yer.. dah halalan toiyibah.

Aaa ni aa pakwe i yang latest and lasting hingga ke syurga..amin. So tak yah la fleshbek citer lame kan.


Gamba makcik yang kena tutup muke tu, tak yah la sibuk nak tgk.. tu bibik i ler, takde talian darah, jadi tak yah la dia inteprem sekali.

Kalo cam, hubby sy tu senior masa kat UTM. Cuma sy tak kenal dia pun masa tu, kenal kat UK.


Harta ahirat sy yg 5 org tu.. sulung baju oren - Nur Reena. 2nd baju belang - Danial. 3rd baju ijau - Nur Aleeya. 4th baju putih - Farhan & 5th baby tu - Khairan... 6th.. lagi2 thn start production. Yang pompuan 2-2 dah ada booking nak jadikan menantu. Ha ha..


Yang boy takde booking lagi takat ni, tp tu la cita2 dlm repod kad nak jadi batman. Ok ke jadi menantu?? Tu la laki ni lambat btol matang. Yg pompuan dah bleh harap keje dapur dah.

Kalo ada nak booking buat menantu, bgtau la.. tgk la dulu anak sape.. nak masuk list direct nego ke.. selectice ke..wibawa ke.. waiting list ke..ha ha


Cukup dulu la kot, bg peluang kat org lain plak..

Assalamualaikum


28 comments:

  1. Comei anak2 ko.. mcm kawan2 ko gak eh

    ReplyDelete
  2. zue,..
    pandai ko hasilkan anak ya zue, selang seli pempuan lelaki,aku keluar lelaki,lelaki,lelaki,.. yang dalam perut ibu dia sekarang ni ntah lelaki ke pompoan,... apa rahsianye zue?...

    ReplyDelete
  3. Fuyoo zue.....amboi! bukan main lagi dia ye...

    ReplyDelete
  4. kami x jeles zue.. tapi segan nak tengok... huhuhu

    ReplyDelete
  5. zizah, mimie...
    ..apa lagi upload le gambo romantis ko orang, ingat zue sorang je yg ada gambo cam tu....tapi ingat jangan lebih2 pula, ringan2 boleh le... blog ni dlm kategori 18 je tau... lebih2 nanti kena ngan lembaga penapis filem. haaaa.. waaaaa.. haaaa

    ReplyDelete
  6. Izzat, tak leh nak upload le...sbb saya x ade gambo cam tu! Pak we x romantis cam ko org daa..nak ajak gambo cam tu jgn harap le...Huwaaa!

    ReplyDelete
  7. zizah,..
    .. tak de gambo romantis tak pe,.. gambo yg biasa-biasa pun tak pe,.. sebab kawan2 yang lawat laman blog ni nak tengok wajah terbaru kawan2 lama dulu,..mengimbau nostalgia lama kata orang,. .. ko uploadkan gambo ko yg tengah duduk kat depan komputer tu pun k baaa.... kawan2 kita ramai yang melawat blok ni.. tapi hampeh tak nak langsung komen.. mereka ni nak tengok dan baca je...lepas tu gelak sorang2 kat depan komputer

    ReplyDelete
  8. Habis arr sape mkn cili dia rase podeh...

    Kawan2 baik tggl kn msg...

    ReplyDelete
  9. Zu - betul ke masuk dalam Majalah Pengantin tu... nampak cam nko cut & paste aja ni .. huhu :)

    Kalu anak dara semua dah kena chop, aku chop anak jantan nko pun jadilah... Amacam bila boleh hantar cincin ?

    ReplyDelete
  10. Redzuan...
    ..ko bila nak letak gambo ko, aku nak tengok wajah tampan terbaru ko.. ko upload ngan posting sekali, aku kan dah bagi cara2 nak hantar posting. ko hantar posting berkenaan ngan geoteknik spt slope repair dll... takan ko bagi tengok ros je wajah ko tu, bagi le tengok kekawan lain...

    ReplyDelete
  11. Oklah En Izzat... aku masih mencari lagi ni, kan aku bagi tau ari tu, aku ni asyik jadi cameraman aja, tu yang gambar aku asyik tak de aja :)

    ReplyDelete
  12. uiii manyaknye komen..
    mimi-> a ye la.. comey cam kawan2. Ellehh ape nak segan kan, dah sah dah. Aku belaja ngan ustaz, dia kata kena tunjuk kemesraan especially depan anak2.. biar dia tau mak ayah dia bahagia.. takde masalah. Ustad pesan lagi, walaupun dah bercucu cicit, suami istri kena tido sebilik.. aaa byk lagi petua.. aku berguru ngan ustad sufi tau.. cuma ilmu suami istri & anak2 je aku praktikkan dulu.. yg bab tauhid tu.. berat sket.. pelan2 baa
    izat-> nak bagi selang seli ko kena la berguru, ko ngan hubby aku, wife ko ngan aku.. ha ha..
    jijah-> ala mcm tak biasa. awak dahkenal kan kitorang memang dari dulu cam tu..tapi rase lepas bertambaha nak makin kuat berkepit. aa kan sy dah bagi doa2 pengasih tu untuk dihembus kat suami tu.. tu yg wat org laki siang terbayang..malam terkenang.. he he
    rizuan-> majalah tu edisi terhad.. kitorang je ade.. tak luar pasaran.. Elleh kalo btol jeles la tu... mesti tak bleh trima kenyataan.

    ReplyDelete
  13. Zue...lupa le doa pengasih tu! Yg saya ingat doa lepas abis masak tu,masa nak idang makanan tu baca doa 3x pas tu hembus! Yg tu ke?
    kalo doa yg tu ade le amalkan...sbb tu rasenye anak2 & suami suka apa yg saye masak kot! Suamipun tak brapa suka beli lauk2 kat kedai nie..

    ReplyDelete
  14. tu salah satu jijah.. tapi tak power sgt utk suami.
    Yang surah Yusof (dalam ayat 30) tu.. tapi ustazah pesan ayat ni jangan baca hari2.. nanti suami tak nak g keje.. he he.. nak bekepit jer..

    Nanti sy emel ni.. tak leh bagi orang laki ni.. tapi org laki jgn le risau.. ni bukan jampi serapah.. ayat Al-Quran dijamin selamat..

    ReplyDelete
  15. aku rasa aku dah kena ni sebab, asik nak makan kat rumah je, kekawan ajak makanpun kat luar aku tak selera je,... lepas tu pulak asik nak balik rumah je, semalam kawan ajak main golf aku rasa malas je,... apa penawarnye zue...

    ReplyDelete
  16. ko kan ckp ko tak kawin.. ko kena ape plak.. ko memang nak kena la tu..
    Kalo tak kawin asik makan kat umah.. tu tak cukup bajet namenye.. kena la cari keje pat time..
    tapi bagus la tu.. jgn dok kat crowd..
    H1N1

    ReplyDelete
  17. cewahhh jijah gambo baru nampakk..

    ReplyDelete
  18. Aik!! baru perasan ke? Penat aku posing...hee!

    ReplyDelete
  19. Mie..nak bosar tunggu le I posing dulu ye! gambo tu pun 2 tahun lopas punye daa!! Heeee....

    ReplyDelete
  20. gambo terkini laaa.. ada brani.. kalo org laki mesti tak brani inteprem gambo anak la.. nak cover la tu.. mesti alignment dah lari banyak.. nak tang perut.. he he..
    Takpe tu tandenye cukup istri bagi makan..istri rajin masak..

    ReplyDelete
  21. siapa kata org lelaki takut letak gambo, si uan tu je takut... aku letak gambo terbaru baa,.. tapi paras dada keatas je, gambo penuh masa puasa nanti ye

    ReplyDelete
  22. Bukan takut En Izzat ...hehe. Nanti ada pulak yg berkenan. Gambor aku masa bujang-bujang dulu adalah, tapi rock sgt la :)

    ReplyDelete
  23. Zue .. nie boleh buat team bola ..

    ReplyDelete
  24. CD-> bleh sangat.. futsal la dulu sebab sian nanti asik kena kejar bola jer.. tapi yg no 4 & 5 tu memang suka main bola..
    izat-> nape gambe bulan pose.. rase ukurlilit perut kurang sket la tu.. takpe, tu trademark.. dahjadi bapak orang.

    ReplyDelete
  25. Zue, email la kat aku ayat pengasih ko tu...heheh. Norazlin01@yahoo.com.

    Crite pasal anak, 2thn lepas masa anak sulung aku darjah 1, balik sekolah dia tanya aku pasal baligh. dah tu dia kata dah baligh sb dah mimpi, kelam kabut aku kol laki aku bagitau..adik bradik aku ramai pompuan, mana aku tau baa...Lepas interview rupanya dia kata ustz yang bagitau kalau lelaki dah mimpi maknanya dah baligh. Pastu aku dengan berhati2 tanya dia mimpi 'dgn' siapa (terasa toyanya aku). Takde sapa dalam mimpi tu yang dia kenal. abis tu along mimpi apa?...Jaw dia... Mimpi Ultraman... Adoiii...sabau je la..

    ReplyDelete
  26. lyn,.. nko klu nak komen click kat "commentas:Google Account". klu tak kluar anonymous pulak.....

    ReplyDelete