Tuesday 15 September 2009

Beraya ke rumah Babat 1993


Assalamualaikum.....
Ingat lagi tak kepada yang pernah ikut rombongan raya ni pada 1993. Dari UTM naik bas ke Komtar, sambung bas ke Kangkar Tebrau, jalan kaki sekitar 500m melalui alur tayar kereta nak sampai ke sini. Lepas balik daripada rumah Babat ke rumah Ayom pulak. Jalan kaki juga, masuk ke kawasan logi takungan air PUB ( Sekarang ni dah jadi Taman Nusa Mutiara ). Masa tu rasa macam trill, maklumlah baru nak kenal kawasan luar daripada Skudai... he he he....
Disediakan oleh Rosmadi

5 comments:

  1. Sorry, gambarnya blur sgt. Awek yg berdiri kat tengah pakai baju purple tu Natalia Puspa Dewi ke ?

    ReplyDelete
  2. wan klu nko nak besarkan gambo tu, nko click je kat gambo tu... tu bukan natalia le, ketiga-tiganya aku tak kenal

    ReplyDelete
  3. O.K Izzat - barulah clear sikit gambornya. Mana korang dapat awek bertiga tu ? :)

    Yg duduk mencangkung dua dari kanan tu Ratno. La ni bertugas di Sabah.

    ReplyDelete
  4. Ratno tu memang orang sabah le wan....

    betul le wan, kat mana diaorang tangkap awek bertiga tu... lepas tu tak ajak kita pulak... madi kena jawab ni

    ReplyDelete
  5. Salam All,
    wow what a memory!
    gambar ni diambil dihadapan rumah aku.. untuk pengetahuan korang ke3-3 anak dara tuh sepupu aku.. puas aku belek2 koleksi lama aku.. aku takde pun simpanan gambar ni...
    Ramai jugak yang datang waktu tu ya..
    Masa berlalu, kawasan hadapan tuh dah jadi landskap sekarang ni.. nanti aku upload the photo ya..

    Thanks for bringing back the sweet memories Madi!

    ReplyDelete