Wednesday 12 August 2009

CSI-dapat tangkap Halim Mohd Nor (alim jengka)




kumpulan CSI-JB berjaya menjejaki kawan lama Halim Md Nor (alim jengka)..... dimana beliau tidak lagi duduk di jengka, beliau duduk dan berdiri di JB dan bekerja sebagai Vice President di ISKANDAR Malaysia (IRDA) ... selamat datang ke JB. Dulu dia ni keje kat Ranhill bahagian consultant,...masa 2 dia banyak design bridge,... kedian dia kena hanto ke Sudan,... tak tahan panas kat sana dia balik m'sia,... lepas 2 kena hantar pulak kat Abudabi, ... panas lagi.... nasib baik kulit dia tak bertukar gelap,..... karang ni dia duk JB keje kat IRDA,... kes dia ni macam Azlizu ngan Roslan,.. asyik berjauhan ngan buah hati,.... kesiaaaaan dia,... tiap2 malam peluk bantal.........
Borak punya borak dah kul 11 malam..,perut dah sebu minum teh ngan Izzat, CD, Halim, & Rosmadi,... nak balik ni nak peluk bini... wasalam..

10 comments:

  1. Salam...Best kan dpt jumpa kekwn!Yg 3 org tu nampak tak byk beza sgt tapi si Halim nampak tembam ckit kan! Sapa yg tukang amik gambo tu?

    ReplyDelete
  2. saje jer korang.. mentang2 la aku hantar artikel peluk... asik sebut peluk jerrr..
    Takpe.. aku ada 3 org anak yang tinggal kat umah.. tiap malam2 nak mama peluk.. Yang 2 lagi dok asrama.. peluk mama ujung minggu gak la.
    Tu la bile weekend semua rebutkan mama.. papa and 2 orang anak. Bab makan, hari jumaat dah order.. abang nak makan itu.. kakak nak makan ini.. papa nak puding la ..laksa la.. Takpe mama bahagia bile semua ada berkumpul.. tapi tu la lepas subuh jer.. dok dapur sampai malam.. ade jer order

    ReplyDelete
  3. ehh lupe komen.. Halim pekabor.. ogy sihat ker?? Tembam dah skarang, pandai ogy jage

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Azizah....
    ... awek kat restoran 2 yang amik, bab tu aku kenyit mata cikit,.. heeee.

    Azlizu,...
    ..nko juga yang nasihatkan kitaorang agar sentiasa mesra ngan isteri2, aku sejak ko nasihatkan aku amalkan, heee...kekadang terlajak....

    ReplyDelete
  6. Amboi .. En Izzat. Dah pandai kenyit-kenyit mata ya awak.
    Dah lupalah.. yg baju kunin tu DKA jugak ke dulu ?

    ReplyDelete
  7. Ye,... Pn Ros,. nama dia Rosmadi Zamri org kelantan, tapi sekarang dah tukar nama kepaada Ir. Rosmadi Zamri, dah jadi tauke consultant juga (Teraju Runding) sesiapo nak cari kerja boleh minta ngan dia. dia kawin ngan cikgu kat JB,.. anak dah 4,..aik aku yang lebih cita pasal madi ni,.. tapi tak pe dia ni memang tak pernah putus hubungan ngan aku, kawan karib le tu,....

    ReplyDelete
  8. Ros,..
    aku kenyit mata bukan sengaja, habuk masuk mata aku, jadi aku terkenyit mata,... heeee tak sengaja.. tak ada le Ros,.. sebenarnya gambo ni kitaorang ambik guna komputer aku yang siap ada camera. so siapa yang nak live conference ngan aku boleh juga. Aku dah tua-tua ni siapa nak Ros...(pesanan untuk bini aku)sayang klu terbaca posting ni jangan marah ye, abang gurau je,.. maaf kan abang, heeee...

    ReplyDelete
  9. Izzat - ala Pn Ros tu gurau aja... kami percaya nko memang takkan kahwin dua (lagi) punya. :)
    (ish betul ke ayat aku ni..konpius, konpius)

    ReplyDelete
  10. Izzat ni... memang macam tu Ros... Dialah yang menjadi idola aku untuk berubah daripada seorang yang terperap kat dalam opis dengan stress kerja lagi, gaji ciput pulak tu kepada SESEORANG yang ada nilai. Terima kasih Izzat. Terima kasih

    ReplyDelete